Nieuws - Item

ADVERTORIAL

Heilige boontjes

GEPLAATST: 23-02-2017 | DEEL DIT BERICHT

Single origin bonen, proeverijen met veel geslurp en zelfs een eigen smaakwiel: de vergelijking tussen koffie en wijn is snel gemaakt. Net als het maken van wijn, is ook koffie branden echt vakmanschap. ‘Het is het ambacht van de roostermeester wat mij zo aanspreekt in koffie,’ aldus Ben Wijnhoven, espressonaut en eigenaar van koffiespecialist Koffie Centrale.


‘We hebben ons gespecialiseerd in premium espressokoffie die goed smaakt. Speciale, exclusieve koffie, vaak van Italiaanse afkomst, die je niet op iedere straathoek kunt vinden. We houden nu eenmaal van het drinken van een mooie espresso! Het pure koffie drinken op z'n Italiaans.’

 

De Koffie Centrale heeft oog voor het verhaal van de boer in het land waar de koffiebonen worden geplukt. Maar een echte zwak is er voor het ambacht van de roostermeester. Uit steeds verschillende grondstoffen (groene bonen) maakt de roostermeester een constante kwaliteit koffie waar de klant al jaren vertrouwd mee is. Van sommige melanges wijzigt de smaak in de loop der tijd zelfs nauwelijks. Dat vakmanschap is het ambacht waar ze bij Koffie Centrale van houden!

 

Koffie Centrale heeft voor lezers van WINELIFE nu een speciale actie. Check koffiecentrale.nl/winelife en profiteer van 10% korting!

 

 

Meer advertorial nieuws

WINELIFE op